Admin note: Even nog doorlezen: [Belangrijk!]Hoe open ik een goed topic? en je post wat aanpassen
Clavata wrote:Euhm
Ik heb deel 1, maar ik snap heel het verhaal niet. Heel dat spel snap ik eigenlijk gewoon niet. Ik heb er eignelijk ook geen zin in om het te gaan snappen

Knight wrote:
en dat terwijl het toch niet echt moeilijk is broertje...

Stalllone wrote:AC is vetOvergens niet uitgespeeld ik.... maar de eerste keer dat ik het speelde heb ik gelijk 8uur gespeeld ofzo
! Komt denkt ik vooral door de grafische pracht en setting.
Tja, deel 2... ik ben benieuwd. Heb wat screens, de teaser gezien e.d. maar of ik deze ga halen en spelen? daar is het nog wat te vroeg voor (en te weinig info over). Overgens staat de release gepland voor het einde van het jaar, wat opzich alweer vrij snel is (kerst periode).
Teaser:

Renovatio wrote:Ik heb het spel nooit uitgespeeld, waarschijnlijk omdat het spel een error gaf en ermee stopte, kweet ook niet of het de moeite waard is om nog uit te spelen?![]()
Dan zo ik het even opnieuw moeten installeren en hopelijk een patch installeren.
De Teaser van deel 2 stelt niets voor!
die dingen met de webcam enzo. 
Stalllone wrote:Ubisoft heeft gezegt dat AC:2 voor de Kerst in de winkel moet liggen.
Voor de mensen die het intressant vinden, er staat in het Mei nummer van PCGameplay een heel stuk erover in.

Return to Actie, Fighting, Adventure en Platform Games
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest